Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw Plot ding

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dair
Admin
Dair


Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 02-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Mijn biografie
Leeftijd: 20 jaar
Partner: Not any more
Groep/Clan: The Blood Hunters Clan (ik en Celine)

Nieuw Plot ding Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw Plot ding   Nieuw Plot ding I_icon_minitimedo jul 30, 2009 11:08 am

Ik dacht aan een nieuw plot of zoiets dergelijks zodat we misschien meer leden krijgen. Ik had wel een idee maar als jullie ideeen voor een plot hebben hoor ik ze graag.

De Hunters worden steeds kwader omdat het steeds beter gaat met de Vampieren. Dus wat doen ze? Ze maken gebruik van hun geheime wapen: wetenschap. Door expirimenten te doen om gevangen Vampieren komen de Hunters met een goedje aanzetten dat de Vampier veranderd in een bloeddorstig gemuteerd wezen. Deze gemuteerde Vampiers zijn in een soort trance en weten niet wat ze doen. Als een gewone Vampier word gebeten dan veranderen die zelf in zo`n gemuteerd wezen. Hoop lijkt voor alle Vampiers vervlogen te zijn hoewel er is èèn enkel tegengif. Als een gemuteerde Vampier in de nek word gebeten door een gewone Vampier van een zuivere bloedlijn kan de Vampier terug veranderen. Deze zuivere bloedlijn houd in dat het alleen Vampieren zijn die niet zelf zijn gebeten ooit. Helaas neemt het aantal bloedlijn Vampieren af en zijn er nog maar een paar familie`s over. Maar wat de Hunters over het hoofd hadden gezien zijn de gevolgen van het creeren van zulke wezens. Als de gemuteerde eenmaal door de Vampieren heen zijn gaan ze ongetwijfelt over op de Hunters. Zo moorden ze iedereen inclusief zichzelf uit. De einigste optie voor Hunters en Vampieren is om voor een keer de strijdbijl te begraven en samen tegen de gemuteerde wezens vechten.

Dit was mijn ideetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vamphunter.forumtwilight.com
 
Nieuw Plot ding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuw....
» Nieuw in de hoogte
» Hmm nieuw en liever alleen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Algemeen :: De Bibliotheek :: Updates-
Ga naar: