Vampire Hunters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Vampier of Hunter. Het gevecht van de vrijheid.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Walking in the wood

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 2:39 pm

Collet liep door het woud heen. Haar staart golfde rustig mee met de stappen die ze maakte en haar oren hingen er rustig bij al ving ze toch elk geluidje om haar heen op. Ze dacht even aan Lesley en zuchtte diep. Ze vroeg zich af waar hij nu was. Hij zou toch niet een ander meisje hebben? Ze liet haar oren even somber hangen maar schudde haar hoofd toen. Nee dat mocht zichzelf niet toe praten. Ze liep dus gewoon verder en probeerde er niet al teveel aan te denken. Al was dat nog best moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 2:41 pm

Lesley sprong achter Collet en hij legde zijn hand op haar schouder "boe" zei hij droog. Hij keek haar aan en glimlachtte "ik leef nog" zei hij overbodig. Hij grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 2:44 pm

Collet keek naar de grond en ze voelde ineens twee handen op haar schouders. Ze legde haar hand op haar mes maar ze hoorde toen de stem. Ze keek verbaasd om en vloog Lesley om de nek. ''Lesley!'' zei ze blij en gaf hem toen een lange kus op de mond en keek hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 2:47 pm

Lesley zoende haar terug "ik heb je gemist"zei hij met een glimlach. Hij omhelsde haar daarna en keek haar daarna aan "sorry voor mijn lange afwezigheid"
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 2:56 pm

Collet keek hem rustig aan en voelde hoe hij haar weer terug zoende. Ze liet haar armen rustig om zijn hals rusten en hoorde zijn woorden. ''ik heb jou ook gemist..'' zei ze zacht en gaf hem nog een kort kusje waarna ze hoorde wat hij nog meer zei. ''geeft niet, ik was ook best lang weg eigenlijk.. of nouja ik was er wel maar ik had jou gewoon al heel lang niet meer gezien..'' zei ze met een zucht en keek even naar de grond en daarna weer terug naar Lesley. ''Om eerlijk te zijn dacht ik bijna dat je een ander meisje had..'' zei ze zachtjes en keek weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 3:08 pm

"waarom zou ik jou ooit bedriegen?"zei Lesley een beetje verontwaardigt. Hij keek Collet met een zucht aan "nee ik heb geen ander meisje". Hij glimlachtte en gaf haar weer een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 3:41 pm

''ik weet het, het was een domme gedachten'' zei ze en voelde zijn lippen toen weer op de hare. Ze zoende hem terug en bleef hem toen ook maar zoenen. Ze sloot haar ogen even en hielde haar armen nog steeds om zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 12-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Collet!!!!!
Groep/Clan: Blood Hunters

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 3:48 pm

"nooit aan denken"zei Lesley zacht en hij zoende haar terug. Met zijn handen op haar heupen zoende hij haar rustig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collet

Collet


Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 10-04-09

Mijn biografie
Leeftijd: 17
Partner: Lesley x')
Groep/Clan: -

Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitimewo jul 29, 2009 4:02 pm

Ze haalde haar lippen even van de zijne af. ''zal ik ook niet meer doen'' zei ze snel maar zacht en zoende hem weer verder. Haar oren gingen iets omhoog en haar staart ging rustig heen en weer. Collet had haar armen nog steeds om zijn hals en met één hand streelde ze zachtjes zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Walking in the wood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the wood   Walking in the wood I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Walking in the wood
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Hunters :: Gebieden :: De groene Wouden van Dioa :: De Wouden-
Ga naar: